Helgens vernissage


Hej!
Mitt namn är Linn och jag gästspelar lite på den här bloggen. Olle är min morfar och jag agerar lite datorsupport ibland. Det är ju lite trist att alltid vara med i kulisserna så nu tänkte jag att jag ska passa på att skriva lite.
Helgen som var innebar en stor dag. Vernissage på Galleri Örsta. En något malplacerad, men häftig byggnad som är en fantastisk utställningslokal på insidan. Lagom stort och mycket ljus. Tavlorna framhävdes på ett fint sätt. En ny färgskala har letat sig in i tavlorna, lila/rosa i alla olika nyanser. Inte så att färgen tar över tavlorna helt och hållet men det fanns, i många av tavlorna, en liten detalj i den färgen. Det var fantastiskt fint.
Om ni ser på tavlan på bilden så kanske ni hittar det ni med?
Nu ska jag lämna tillbaka den här bloggen till dess ägare, tack för mig.
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0